♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Maria - 24 oktober 2009 21:27

Har upptäckt att Isak blir helt lyrisk över när jag bäddar med min filt i fåtöljen. Supermysigt måste han tycka för han ligger som fastklistrad, det är nästan så att man glömmer bort honom. Jag lär väl få ha sängen i fred inatt, i alla fall fram till morgonattacken som går ut på att han tvångshånglar upp en när man fortfarande är halvvaken och försvarslös, då gäller det att vara snabb att fly under täcket. XD Men efter det är det mysigt att ha sovmorgon ihop. ^_^


 

Mitt lilla ulliga får ♥

Av Maria - 24 oktober 2009 11:21

Precis kommit hem från en långpromenad där jag passade på att leta upp något skumt ställe som jag ska till på måndag för coaching, hmm ja, det låter ju upplyftande. Jag som har dåligt lokalsinne vet ju att det är allra bäst att hitta nya ställen innan jag ska till dem, annars skulle jag väl ha vimsat runt på måndag och kommit för sent. Men det var faktiskt ganska lätt och hitta, som tur var.


Nu ska jag få i mig lite frukost och ta det lite lugnt innan det är dags för kvällsbesök. Först tittar Isak förbi som ska sova över och så lite senare får vi sällskap av Johanna, så det blir nog en trevlig kväll. ^_^

Ovido - Quiz & Flashcards