♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg under september 2010

Av Maria - 17 september 2010 18:33

Idag har vi firat Marlenes födelsedag, så nu är jag riktigt mätt efter att ha ätit två matpajer och en bakelse! Med mig som present hade jag två nya grodor till deras akvarium, som jag valde att kalla Marlene och Hampus. :D


Av Maria - 16 september 2010 22:21

Något jag har tänkt scanna, typ snart... Verkligen urkasst foto måste jag säga, kan jag få skylla på dåligt ljus? :D 


Av Maria - 16 september 2010 21:52

Nu återvänder jag till min lilla försummade blogg igen. Det har inte blivit så mycket datortid på senaste. Det har varit mycket annat att stå i under dagarna, och på kvällarna har jag förvandlats till en liten bokmal och plöjer glatt igenom min nya bok, tur att den är tjock!


Nu när hösten smyger sig på så börjar jag allt bli lite sugen på att fotografera vackra höstbilder. Men först måste jag vänta tills det blir sådär riktigt härligt färgglatt i skogen! Hoppas Josefine är införstådd med att jag kommer vara rätt envis med att få upp henne i en närliggande skog om några veckor. Om inte, så får jag nog bruka snällt men bestämt våld. :D


Just den här bilden var ju inte så färgglad men den är bara en av många bilder från förra hösten. ^_^

Av Maria - 14 september 2010 19:01

Här är ett par snygga teckningsbloggar man kan inspireras av och även få lite smått ångest över att man inte ens är hälften så duktig! ;)  


 

http://www.avintagesky.blogspot.com/


 

http://studiobirdseed.blogspot.com/

Av Maria - 14 september 2010 18:39

Usch vilket tråkigt väder det har varit idag, så idag har det bara blivit inneaktiviteter. Pappa och jag tog en runda till bowlinghalllen, kan tänka mig att jag kommer ha lite träningsvärk i armen imorgon! Nu ska jag gå och läsa i min bok som äntligen kom på posten idag! :)


Av Maria - 13 september 2010 21:05

Ikväll åkte mamma och jag upp en runda med Isak till brukshundsklubben för agility träning. Kul att vi äntligen kom iväg för Isak är superduktig nu när han inte är så luktig längre, jag däremot måste nog öva lite på min kondis, haha! Fint väder fick vi också trots att det regnande under dagen, men myggen var en aning envisa!


Av Maria - 11 september 2010 20:40

Något jag tycker om med att titta på Idol-auditions är att man kan bli påmind om gamla trevliga låtar man inte lyssnat på på länge! :)


Don’t Look Back In Anger – Oasis


Av Maria - 10 september 2010 20:53

Nu är jag hemkommen från en lång kväll på jobbet, min stackars högerarm värker! Nu ska jag bara finna orken till att värma en sen middag.


Här kommer ett par ”skämtbilder” ifrån bröllopet, visst är de duktiga på snygga poser! XD   


 

Ovido - Quiz & Flashcards