♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Maria - 16 september 2010 22:21

Något jag har tänkt scanna, typ snart... Verkligen urkasst foto måste jag säga, kan jag få skylla på dåligt ljus? :D 


Av Maria - 16 september 2010 21:52

Nu återvänder jag till min lilla försummade blogg igen. Det har inte blivit så mycket datortid på senaste. Det har varit mycket annat att stå i under dagarna, och på kvällarna har jag förvandlats till en liten bokmal och plöjer glatt igenom min nya bok, tur att den är tjock!


Nu när hösten smyger sig på så börjar jag allt bli lite sugen på att fotografera vackra höstbilder. Men först måste jag vänta tills det blir sådär riktigt härligt färgglatt i skogen! Hoppas Josefine är införstådd med att jag kommer vara rätt envis med att få upp henne i en närliggande skog om några veckor. Om inte, så får jag nog bruka snällt men bestämt våld. :D


Just den här bilden var ju inte så färgglad men den är bara en av många bilder från förra hösten. ^_^

Ovido - Quiz & Flashcards