♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Maria - 22 september 2010 22:08

Idag har jag gjort ett tappert försök att rensa bland mina kläder där det rådde rätt stor oreda efter sommaren. Skönt att kunna rensa ut sådant man ändå aldrig använder längre och lägga allt i lite finare högar. På eftermiddagen blev det en runda till bowlinghallen med pappa, Marlene och Hampus. Så mycket som vi har spöat Marlene i minigolf i sommar så var det väl tur att hon fick slå oss i bowling idag! Men hon var inte en särskilt ödmjuk vinnare så pappa och jag passade på att tackla henne i trappen på vägen ut! XD


Av Maria - 22 september 2010 10:27

Äntligen fint väder, det var på tiden! :D Mindre bra att jag sitter inne då, men jag ska se till att komma ut lite senare. Om det är någon som kan tänka sig undra hur jag själv såg ut på bröllopet så har jag faktiskt lyckas vaska fram en liten bild på fotografen också. ^_^


Syns det att lila är min favoritfärg? ;)

Ovido - Quiz & Flashcards