♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Maria - 21 september 2010 19:23

Några bröllopsbilder. :)


     

Av Maria - 21 september 2010 15:20

Det blev att jobba med bröllopsbilder i eftermiddag, men nu har jag stannat upp för att ha ett skrattanfall över denna bild. Jag kan verkligen inte minnas någon anledning till varför brudparet ser så förskräckta ut, vi var ju trots allt ensamma i kyrkan! Det blev lite Hollywoodaffisch över den, ”Return of the Wedding monster” kanske? :D


Av Maria - 21 september 2010 13:19

Nu har pappa och jag fixat och trixat ett tag med min Windows update men den vill ändå inte samarbeta. Jag vill inte ge mig på allt för avancerade grejer heller för vi är ju inte några jätteproffs på datorer. Men eftersom det inte är första gången den krånglar så kanske det är dags att radera datorn igen och lägga in Windows 7 istället, som verkar mer samarbetsvilligt än Vista. Men då måste jag tigga hit pappas gamla arbetskamrat som verkligen förstår sig på datorer. Sen kan jag sitta bredvid och nicka smått oförstående över allt han gör som jag egentligen inte riktigt förstår mig på, haha. Men slutresultat brukar alltid bli riktigt bra i alla fall! :D


Av Maria - 21 september 2010 10:06

Det var över ett år sedan jag lade upp någon nytt skrivet av mig på nätet, men lite då och då hittar folk till mina gamla berättelser och lämnar en kommentar. Jag har redan har fått massa fin feedback som gjort mig mycket glad! Men den här värmde hjärtat lite extra så här en kall morgon, så jag ville dela med mig. ^_^


I wish I had read Jak and Daxter fanfiction before; when this was newer. I
would have been with you at every chapter, reviewing how fulfilled my little
fangirl heart was. I would have helped my best to keep you writing because I
couldn't bear to think that there were ever a pause in this story. I loved
every last word of it and (this is my nerdy gamer side kicking in) I even
sometimes felt like I was playing this while I was reading it, haha.

I adore this story so much and lucky you, it's the first real Jak and Daxter
fanfiction I've ever read. I picked a good choice, because everything you
wrote for them was so natural C:

I loved it. Loved loved loved and what's weird is that usually I don't reread
my favorite parts in a story, but with some of your scenes, I just couldn't
resist reliving it and sighing dreamily.”


Det är så fint när folk verkligen tar sig tid att skriva något längre än bara, ”nice work!” :)

Ovido - Quiz & Flashcards