♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Maria - 19 september 2010 19:37

Jag lyckades hamna på IKEA den här helgen igen, känns som att jag har varit där väldigt ofta på senaste! Fast idag hade jag inget ärende, jag bara följde med som svans och åt en korv och en glass, roligare än så blev det faktiskt inte. Men det dög för mig, glassen var god. ^_^ Något som var lite skoj i alla fall är att jag såg den här videon på morgonen (Josefine du är den skyldige!), så man fick nästan lust att kasta sig i en säng eller ta några glädjeskutt längs gången, haha. Vem vet, kanske nästa gång. ;D


Av Maria - 19 september 2010 12:39

Ännu en tråkig halvmulen dag, hoppas det blir lite sol i veckan i alla fall! Jag passade på att scanna ett par skisser. Jag vet inte säkert vad Bloggplatsen anser om oskyldigt naket, men det är väl lika bra att vara på säkra sidan så det fick bli en liten prick på andra skissen. Jag tror det hade varit okej ändå men nu behöver ju ingen bli illa berörd över att se vad han har mellan benen. ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards