♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Maria - 29 september 2010 20:15

Några bilder i svartvitt. Jag har många trevliga kort från den här fotograferingen, Jossan och jag hade en bra fotodag den gången, fast det har vi ju också för det mesta! :D


     

Av Maria - 29 september 2010 19:43

Idag har jag bakat smarriga chokladmuffins eftersom jag kom på att jag har inget vettigt att bjuda på i fall jag skulle få oväntat besök. Det är alltid bra att ha något i frysen man kan plocka fram! ^_^


Av Maria - 29 september 2010 11:47

Idag har jag avklarat en stortvätt och Isak har varit med hela morgonen och hjälpt till. Eller ja, jag vet inte om han har varit så hjälpsam, kanske snarare ett otåligt sällskap. Det var med viss besvikelse han insåg att matte faktiskt ville lägga i tvätten innan vi gick ut på morgonpromenaden. Men tur nog så var det var ju rätt spännande att undersöka tvättstugan också. Framåt andra besöket var väl tvättstugan inte fullt så intressant längre men då höll mutan i form av ett alldeles nytt tuggben honom nöjd och glad. Man får ju ha sina små knep. ;)


 

Sötis på landet ♥

Ovido - Quiz & Flashcards