♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Maria - 26 september 2010 20:19

Idag har jag haft en riktigt trevlig dag med Maria med långpromenad vid havet och efter det film. Sedan var hon även snäll och mjuknade upp mina stackars stela ryggmuskler. Allra bäst var att hon tryckte ut några triggerpunkter åt mig, vilket jag verkligen var behov av. Jag har varit extra stel och öm på vänster sida på senaste så jag vet att jag har haft en rejäl sak där! Hon hittade mycket riktigt en galet öm triggerpunkt vid vänster skulderblad, det gör så sjuk ont att trycka ut sådana stora innan smärtan börjar klinga av. Det värkte ut i hela armen, nacken och halva ryggen, dem där små punkterna är verkligen onda! Men det är det värt, jag är lite öm fortfarande men inte alls lika stel längre. :)

Av Maria - 26 september 2010 09:17

Jag hade en jättefin dag med Jossan igår, och vädret var verkligen toppen hela dagen. Det var första gången sedan bröllopet som det bara var vi två så det fanns en hel del att prata om, så stadsbesöket fick ju självklart avslutas med ett riktigt långt sittpass på Café Corner!


Jag försökte mig på att rita lite på kvällen också men det gick inget vidare tycker jag, får se om det kanske går lite bättre idag. Framåt eftermiddagen ska jag nog träffa Mia. ^_^


I brist på något nytt att visa er så bjuder jag på tre år gamla skisser som jag råkade hitta på hårddisken.

Ovido - Quiz & Flashcards