♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Maria - 9 september 2010 13:32

De här korten är rätt kul tycker jag. Jeanette multitaskar genom att bära klänning och prata i mobil samtidigt, och fotografen är väldigt mycket bortglömd av alla, haha. XD Förutom av bruden förstås som faktiskt kommer ihåg att le glatt åt kameran ibland. Josefine är van modell hon. ;)   


 

Av Maria - 9 september 2010 09:19

Hade en mycket trevlig gårdag med ett riktigt skönt gäng! :) Det gick väl sådär med bowlingen för jag har inte bowlat på ett bra tag men två strike fick jag in i alla fall, så det får man väl vara nöjd med. Jag diggar att Josefine vågade plocka fram sin inre bitch på McDonald’s för att kräva det vatten som vi faktiskt hade rätt att få efter att vi alla hade beställt något där!



Just nu tar jag det lugnt framför datorn och fixar med bröllopsbilderna igen. ^_^

      

 

   

     

Kolla! Jag lyckades faktiskt komma med på en bild, i bildörren! XD

Ovido - Quiz & Flashcards