♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Maria - 18 september 2010 20:45

En gammal låt, men med fin text tycker jag. Live versionen är ett måste dock för den är tusen gånger bättre än studio versionen!


Beautiful Disaster – Kelly Clarkson


Av Maria - 18 september 2010 16:46

Det ska bli riktigt skönt att valet snart är över för nu börjar jag bli riktigt trött på all politisk reklam jag har fått i brevlådan på senaste! Vilket verkligen är helt bortkastat på mig eftersom jag röstade för ett bra tag sedan. Sen att det är precis samma reklam hela tiden gör mig ännu mer irriterad, jag har bland annat fått valsedlar från Kristdemokraterna inte mindre än tre gånger! De verkar som att de har glömt bort att det faktiskt finns valsedlar i vallokalerna också, så dem behöver verkligen inte paniksprida dem i folks brevlådor!


Ovido - Quiz & Flashcards