♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Maria - 20 september 2010 19:23

Vad besviken jag blev på det regniga vädret idag, jag hade tänkt åka upp och köra agility med Isak uppe på Brukshundsklubben men det ville verkligen inte sluta regna ikväll! Istället har jag tittat på fina smycken på Cocoo.se, det är många som jag skulle vilja äga, men de är en aning dyra! Här är några av mina favoriter, jag tycker verkligen om de turkosa stenarna. :)


 

Av Maria - 20 september 2010 10:46

Det är lätt att känna sig uppgiven och deppig efter gårdagens val, kan inte säga att jag är förvånad men jag hade gärna haft fel. Vi är tråkigt förutsägbara på det viset. I Tyskland efter första världskriget var landet i kris och lämpligt nog sökte man syndabockar och någon att skylla eländet på. Man röstade glatt fram Hitler för att lösa problemet, och vi såg ju hur bra det gick. Kanske skulle man ha lärt sig något av den historien. I kris får man för sig att även de mest dumma idéerna är bra.  

Ovido - Quiz & Flashcards