♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Maria - 31 januari 2010 18:47

Händer inte så mycket idag, särskilt inte på min stackars blogg. Jag har mest pysslat här hemma. Vill ju helst inte gå ut i den här iskylan som har varit idag. Men det finns alltid saker man kan ta sig för inomhus, har ordnat lite med mina gallerier och andra ställen jag kände att jag behövde vara lite social på. Det är ju inte bara på bloggen jag vill vara aktiv. Har många andra ställen jag hänger på som jag också ha varit på många fler år än min relativt nystartade blogg. Men det är också rätt trevligt tycker jag att ha något ställe som det här där jag bara behöver skriva på svenska, det är rätt befriande för hjärnan, haha. XD


Gör det här inlägget lite roligare med en dagens teckning också, en gammal digital skiss från kanske runt 2006 skulle jag tro.


Ovido - Quiz & Flashcards