♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Maria - 22 januari 2010 18:18

Ikväll är jag hundvakt och Isak han har tagit sin obligatoriska plats i fåtöljen. :D Måste börja tänka på att fixa mat nu också, jag fastnade lite väl länge framför datorn med en film. Tänkte jag kunde testa min Voddler medan jag satt och ritade så jag satte på Chocolat på försök, men jag fastnade. Har sett den flera gånger förut men det är en så fin och mysig film. ♥ Den tål att se om många gånger! ^_^ Men nu är Josefines teckning klar i alla fall, så jag ska ta och scanna den, men först är det köket och mat som gäller!


Av Maria - 22 januari 2010 11:30

Idag har jag lite att pyssla med här hemma. Kommer ha massa folk på besök här i helgen så jag tänkte baka något trevligt och passa på att dammsuga är nog inte helt fel heller. Josefine och jag har kommit igång med vårt art trade nu så jag tänkte även passa på och rita på hennes karaktär. Har redan en skiss klar som jag tänker arbeta vidare på. ^_^

Ovido - Quiz & Flashcards