♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Maria - 1 januari 2010 23:24

Blev visst inte så mycket bloggande ikväll trots allt, men det får bli nya tag imorgon. Jag avslutar med en dagens teckning i alla fall, gjord med promarkers. 


Av Maria - 1 januari 2010 18:02

Dåligt med bloggandet idag men jag har inte varit hemma största delen av dagen, kanske blir lite bloggande ikväll däremot. Men nu vill jag passa på och säga grattis på fem års dagen till Isak som fyller år idag. Han och hans bror var riktiga nyårs valpar och kom vid tolvslaget båda två, en innan och en efter. Men båda är skrivna den 1 januari. Fast jag har fått för mig att Isak kanske kan ha varit valpen som kom innan tolvslaget, så jag firar han lite extra även på nyårsafton. :)


Här ligger födelsedagsbarnet i snygg soffpose. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards