♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Maria - 4 januari 2010 16:42

Blev inspirerad av alla på DA som gjorde den här kuliga saken. Det är rätt interessant och inse vad som har hänt under årens lopp. Om ni är interesserad av att läsa texten får ni förstora den genom att klicka på bilderna, hela bilden är uppdelad i fyra delar. Jag skrev på engelska för jag är för lat för att skriva en engelska och en svensk version, jag tror nog alla kan hänga med i min engelska.



Här kan ni ladda ner bilden till ert Photoshop om ni blir sugna på att göra samma sak: http://kamaniki.deviantart.com/art/03-09-IMPROVEMENT-MEME-TEMP-148611559

Av Maria - 4 januari 2010 16:14

Jag vet inte riktigt vart mina dagar försvinner, tänk att klockan redan är över fyra. Men min massiva tvätt är tvättad och klar i alla fall och jag har hunnit ha ett långt samtal med Mia nere i Aussie land. :) Till och med min disk som har stirrat stint på mig de senaste dagarna har fått min uppmärksamhet idag.


Ikväll bär det av till Eleonor för att spana in hennes nya lägenhet. Det blir hela gymnasiegänget minus Annika som har överget oss för Stockholm. ;) Ska bli mycket trevligt!

Ovido - Quiz & Flashcards