♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Maria - 2 januari 2010 13:22

Nu har jag fått en dos av sommarkänslor efter att ha gått igenom några fotosessioner från i somras, ska nog fortsätta vidare med det ikväll, men nu bär det iväg till modehuset! ^_^


Av Maria - 2 januari 2010 09:40

Så vad sysslar modellen och jag med mellan vår lite mer seriösa fotografering? Vi tramsar oss mest såklart. XD Det ska ju vara kul att fotografera! Här kommar några bakom kulisserna kort från Marias och min fotografering i somras.


Visst var det fint där vi fotade. :)


 

Temat för den här fotograferingen var nog galna hopp.
  

Det här fina fältet hittade vi. Som vanligt är jag som fotograf väldigt tråkig klädd, det är praktiskt som gäller.


 

När Maria är trött på mer seriösa kort så bjuder hon på så här fina miner. XD


 

Jag passade på och göra några galna hopp jag med.


Det är svårt att hoppa i stövlar!

Hundkex är en underskattad växt, dem är ju jättefina!


Men innan vi lekte bland hundkexen så var det dags för fikapaus i bilen. Maria vinkar fint.


Här kommer ett litet urval från själva resultatet från vår dag. Jag hoppas på att hinna gå igenom de här korten lite mer än vad jag har gjort och vaska fram några fler fina bilder. Kolla in Marias hållning! Visst syns det att hon är dansare, jag med min hemska hållning får skämmas! D:



 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards