♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Maria - 11 januari 2010 15:25

Nu orkar jag inte mer! Visst det har varit jätterolig att jobba med den här men nu tycker jag att det får räcka. Har lagt ner så många timmar redan så jag tror att jag med gott samvete kan kalla mig klar nu! :) Färgpennor teckningar kan man lätt sitta och pilla med i evigheter om man inte tillslut stoppar sig själv och säger att det får faktiskt räcka nu. Det här är i alla fall min två karaktärer, som ni kan ser tycker de rätt bra om varandra. ♥


 




Blyertsskiss, line art ritad i Photoshop, färdig teckning ritad med färgpennor.

Av Maria - 11 januari 2010 14:52

Nu är julen officiellt borta hos mig, jag är lite tidig men man får ju passa på att ta tag i det när man har tid. Nu längtar jag efter raska steg mot våren! :) Här kommer mitt andra och sista inlägg med svartvitt tema.   


 

2005

2006. Hemresa från Köpenhamn med tåget.

 

2004, skoluppgift. Tagen med analog kamera och framkallad av mig.

 

2005

 

2005, i studio.

 

2005

 

2009

 

2005, i studio.

  

2005, i studio.

 

2006, självporträtt

   

2006, i studio.

Av Maria - 11 januari 2010 10:59

Det blir nog en rätt lugn dag idag men tisdagen har verkligen redan blivit fullspäckad! Jag inleder med ett möte på morgonen, en jobbintervju runt lunch, hem och andas och äta något, sen iväg på fika och så avsluta med bio. Det är lustigt att allt ska lägga sig på samma dag. Fast okej, jobbintervju var det jag själv som bestämde att ta imorgon men jag tänkte att det är väl lika bra att få allting gjort på en gång. XD Känner mig inte så orolig inför den, för personalchefen är verkligen världens gulligaste lilla tant!

Ovido - Quiz & Flashcards