♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Maria - 27 januari 2010 16:30

Varför denna snö?! Jag ville ju ha vår nu, kändes faktiskt lite onödigt med ännu mer snö. Tänker hålla mig inne resten av dagen och njuta av en varm lägenhet. Börja bli dags för middag också men först tänker jag ägna ett tag åt att prata med Robin borta i USA (som också har en massa snö!). Det var ett litet tag sedan sist för vi har lyckats gå om varandra på senaste.


 

Här sitter jag i en driva med snö, lite lagom bländad av solen. XD

Av Maria - 27 januari 2010 11:02

Något jag skissade ihop igår kväll. ^_^ Jag återanvände en pose från en gammal teckning som jag tyckte kunde piffas upp, så det tog väl inte särskilt lång tid att rita den här, kanske runt 10-15 min. Jag inspirerade mig själv till lite fan art när jag började prata om Sanningens Svärd-serien i helgen. Kahlan är utan någon större konkurrens min favorit bland kvinnliga karaktärer i fantasyböcker. Tycker att alldeles för många fantasyförfattare har problem att göra vettiga kvinnoporträtt! Idag ska jag nog försöka blogga lite mer, men jag lovar inget. :D


Ovido - Quiz & Flashcards