♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Maria - 24 januari 2010 20:57

Idag var vi lite klarare i huvudet än förra gången så vi hade en riktigt bra omgång Alfapet. Jag kom segrande ur striden, men det var en hård kamp för Johanna var helt klar mycket bättre den här gången så hon var inte långt efter.


För att hålla oss i topp bjöd jag på sockerkick i form av fyra bakverk. :D


Mums tyckte Johanna!


Hur kan man lägga något vettigt med sådana här dåliga brickor, suck.


Johanna har en mycket bekymrad min angående vad hon ska lägga. 


Alfapet-svårmodet har slagit till, haha. XD


Såg precis att det var min namnsdag idag. Jag heter Erika i mellannamn, så grattis till mig! :)

Av Maria - 24 januari 2010 15:14

Idag blir det favorit i repris med alfapetkväll hemma hos mig. Johanna fick blodad tand och vill ha en returmatch. Nu får jag väl akta mig så att jag inte förlora min vinnarposition för hon är nog på hugget efter första platsen. XD Vi kommer inte börja riktigt lika sent den här gången i alla fall så vi kommer nog vara lite klarare i huvudet. Jag ska se till att bjuda på sockerkickar i form av godsaker också, så vi borde vara i toppform ikväll. :D


Av Maria - 24 januari 2010 12:14

Nu är även Josefine klar med sin del av vår lilla art trade, hon ritade mina karaktärer Damon och Isaiah. Visst blev dem ursöta. ♥ Det bästa med art trades är att det är verkligen precis lika kul att ge som att få. :)


Ovido - Quiz & Flashcards