♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Maria - 10 januari 2010 19:37

En till vinterbild från i fredags. ^_^ Har inte hunnit fixa så mycket med bilderna än men det får helt enkelt ta sin lilla tid.


Av Maria - 10 januari 2010 16:17

Totalt efter som jag är så försöker jag titta i fatt Glee, men det är ju rätt nice och kunna se många avsnitt på raken åtminstone. Trevlig sätt att spendera söndagen också. :) Bara hunnit till avsnitt fem än, men jag diggar den verkligen, den var bättre än jag trodde! Fast det är ju helt fantastiskt vad bra alla kan sjunga och dansa i den där skolan, haha.



Av Maria - 10 januari 2010 11:24

Dagens morgonskiss, tog väl ca tio minuter att rita. Egentligen ska man ju göra snabbskisser varje morgon som övning men det är ju alltid så mycket annat man ska hinna med. Jag vill rita Avatar fan art! :D Na'vi folket är så fina, fast de har känts rätt knepiga att rita. Så jag får nog skissa på dem lite först innan jag försöker mig på något mer seriöst. Det här var i alla fall mitt första försök, gjort med rött och vanligt blyertsstift. 


Av Maria - 10 januari 2010 10:33

Jag lägger ju upp väldigt mycket i färg, som jag tycker mycket om, och det är ju en konst i sig att fotografera fint i färg. Svartvitt för mig har ibland känts lite som ett sätt att rädda ett halvtaskigt kort där färgerna blev helt fel. Men sen finns det ju dem där bilderna som helt enkelt gör sig väldigt bra i svartvitt. Och jag har faktiskt många svartvita kort i mina gömmor! Därför får det här bli svartvitt del 1, del 2 kommer senare. Korten är från 2004 och framåt så ni få ha lite överseende med att alla inte är jättebra.


  2006, precis nyhämtad Ville. ♥

 2005, i studio

 

2004, skoluppgift. Tagen med analog kamera och framkallad av mig.

    

2006

  2005, i studio

 

2004, tagen med analog kamera och framkallad av mig.

  2006  2006

  

2007

 

2005

2006

2006 

Ovido - Quiz & Flashcards