♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Maria - 13 januari 2010 22:24

Det blev en rätt lyckad städdag, blev mycket gjort här hemma. Fast det är jobbigare än man tror att skrubba en ugn och frosta av frysen. Speciellt om man försöker göra båda sakerna samtidigt som jag gjorde. XD Men det är väl trevligt när man kan få ett litet träningspass hemma istället för att behöva gå till gymmet, här kommer ju faktiskt mitt utlopp av energi till nytta! Skypade med Maria när jag var klar, som tyckte bilden av mig gå lös på min ugn och frys var mycket roande, kanske var hon bara väldigt trött för klockan var väl runt ett på natten hos henne.


Fick tillslut välförtjänt tid med mitt kära ritbord också! Tycker om min breda skärm, för då får man lätt rum med lite trevlig referensbilder vid sidan av också. Perfekt! :) Lägger väl upp den färdiga bilden när den är klar, men det är lite skuggor och sånt som ska dit först.


Av Maria - 13 januari 2010 09:47

Idag ska jag ha städdag! Jag är nästan peppad, inte riktigt dock, men nästan i alla fall. Jag kan nog inte uppbåda mer positiv energi inför tanken på att städa. På schemat står dammsugning, torka golv, frosta av frysen och så ska jag gå lös med min nya ugnsrengöring i ugnen. Om jag orkar, ska jag slå till med lite damning också, men det är det tveksamt om jag gör det, haha. XD Min belöning får bli att rita med mitt ritbord när jag är klar, jag längtar redan. *suck*


Ovido - Quiz & Flashcards