♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Maria - 25 januari 2010 09:46

Nu kommer snart häftet ut som jag har illustrerat, gud va spännande! Framsidan till häftet finns faktiskt redan ute i en nyutkommen katalog som skickas som marknadsföring till alla skolor som visar vilka övningshäften de kan köpa i år. Så min bild marknadsför övningshäftet i engelska för åk 1-3. :) Fast jag vet inte ens vilken bild dem valde som framsida, haha. Men jag har mina aningar, jag är rätt säker på vilken de blev. Min arbetsgivare har redan fått en titt av häftet från formgivaren och korrläst den och tyckte bilderna och allting såg jättebra ut. Men allt det där ska jag snart få se, i början av februari kommer numret ut och då får jag mitt alldeles egna ex! :D


Jag bjuder på en liten smygtitt. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards