♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Maria - 28 februari 2010 20:55

Ikväll tittar jag på How I Met Your Mother, en riktigt bra serie! :) Funderar på om jag orkar rita eller om jag helt enkelt är för seg för det...


Av Maria - 28 februari 2010 18:57

Lite härlig nostalgi från fotoalbumet. Det är en viss känsla över gamla fotografier från en analog systemkamera. Jag har självt fotograferat med pappas gamla Canon innan jag köpte min digitala systemkamera, en bra kamera har verkligen lång livslängd!


Griståget - världens bästa karusell! :D


 

Midsommar på landet


 

Hallå 80-tal! XD


 

Och så blev man tyvärr inte mycket längre, eller ja en aning kanske. ;)


    

Illa att man är typ lika liten som en saftflaska.


 

Vad ska man ha sin storasyster till om inte som gungputtare! :D


   

Cooling ;)

Av Maria - 28 februari 2010 11:55

Nu bär det iväg till landet för mig, hoppas solen fortsätter lysa, det ser så härligt vårigt ut! :D


 

Av Maria - 28 februari 2010 10:42

Idag har jag namnsdag så jag ville passa på och visa min jättefina namnsdagspresent jag fick av mamma och pappa igår, en djup stekpanna med lock. Jag har verkligen varit i behov av en sådan, men köksutrustning är så tråkigt dyrt. Men City Gross hade en rätt billig så den här var inte allt för farligt dyr i alla fall. Nu blir det roligare att laga mat, här ser ni min nya älskling in action! :D


Ovido - Quiz & Flashcards