♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Maria - 10 februari 2010 20:13

Måste få dela med mig världens sötaste video! Det allra bästa kommer vid 1:20, då dör jag av söthet. ♥ Jag är så glad att Robin skickade en alldeles egen liten utter till mig i födelsedagspresent, för jag tycker verkligen dem är världens gulligaste! :D


Av Maria - 10 februari 2010 18:07

Har alldeles för många ofärdiga teckningar på G, jag funderar på att göra något åt det ikväll, får se hur långt jag kommer. Det påminner mig förresten om igår, när en på jobbet sa något i stil med ”Aha, är det du som är så duktig på att rita?” Jag svarade något i stil med ”Eh...ja, jag antar det är jag.” Jag vet ju att hon menar mig, men samtidigt känns det lustigt att säga ”Japp det är jag som är så duktigt på att rita!” Den svenska jantelagen slår till. ;) Jag har lovat mig själv att bli bättre med det där, men jag blir så generad när folk säger sånt.

Ovido - Quiz & Flashcards