♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Maria - 18 februari 2010 20:12

Så här roligt kan man ha med cementrör. :D Det är alltid kul när man kan hitta lite trevlig rekvisita på plats och Josefine trivdes rätt bra i sina rör. ;)


 



   



   


Av Maria - 18 februari 2010 14:00

Puh, nu är jag hemkommen från stan. På förmiddagen jobbade jag, fast det var riktigt dött, lugnaste dagen hittills. Gjorde en caffè latte för att öva mina kunskaper, fast det var ingen av oss som ville dricka den. XD Vi är inte direkt några kaffemänniskor. Jag smuttade i alla fall på den, smakade för jäkligt rent ut sagt, värre än vanligt kaffe till och med. Kan inte fatta att folk betalar för att dricka det.


Efter jobbet tog jag tag i något jag inte sett fram emot, köpa byxor. Det är dyrt och inte ens särskilt roligt att lägga pengar på men något nertill måste man ju ha. Sen är det ju lättare sagt än gjort att hitta ett vettigt par. Provad några stycken i de affärerna jag brukar gå i men sen blev jag sur på att dem verkar tro att ingen som köper byxor där har kommit i puberteten och kan ha supersmala ben och löjligt låg midja. Det hjälpte ju liksom inte att ta större storlek för då blev midjan alldeles för stor. Jag är smal men jag har faktiskt en rumpa och ett par höfter som vilken normal kvinna som helt som har passerat 13-14 år. Så då gick jag till Lindex och hittade rätt snabbt ett par byxor som både hade någorlunda korta ben och lämnade lite utrymme för rumpa och höfter upptill. Och ja dem hade smala ben också, som jag ville ha, men de var inte korkat smala så att man knappt får dem över smalbenen. Skönt att ha det avklarat i alla fall!


Ovido - Quiz & Flashcards