♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Maria - 11 februari 2010 21:36

Ikväll umgås jag med mitt ritbord, håller på att rita en line art över min skiss. Jag inledde med att rita i tio minuter på fel lager, så det var bara att göra om det hela på rätt lager. Sådant kan man ju störa ihjäl sig på, tur att jag märkte innan jag hade hunnit rita för mycket. Får se hur mycket mer jag orkar sitta med den ikväll, jag är lite trött och slö i huvudet efter jobbet.


Av Maria - 11 februari 2010 18:44

Hemmagjord chokladpudding toppad med hallon, den här tänker jag helt skamlöst sätta i mig nu. XD Tyckte den var så fin så jag var tvungen att ta ett kort av skapelsen innan.


:D

Av Maria - 11 februari 2010 17:20

Haha, hjälp jag vet inte vad jag ska göra av mig själv! Mitt jobbsökande har äntligen gett napp och jag ska gå och prata med chefen för ett café här i stan imorgon. Hon vill att jag ska börja rätt omgående verkar det som också. Så det känns spännande, nervöst och kul på samma gång! :D Yay, för att hårt arbete lönar sig tillsist!

Av Maria - 11 februari 2010 13:44

Kan det inte sluta snöa nu, jag vill ha vår! Jag vet att jag har sagt det förut men det tål faktiskt att upprepas. I går fick jag förresten en ny liten kusin, det var nästan 15 år sedan det hände sist. ^_^ Ännu en flicka blev det, det är bara flickor, flickor, flickor på mammas sida. :D Men det har i alla fall blivit pojkar vid en födsel, tur nog blev det dubbelt upp med tvillingar, två pojkar är ju inte fy skam det heller. ;) Så nu är vi kusiner sammanlagt sju flickor och två pojkar.

Ovido - Quiz & Flashcards