♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Maria - 21 februari 2010 23:06

Snöiga dagar passar sig verkligen rätt bra till att gå igenom gamla vår/sommar kort. Det är ju så fint och härligt väder när man tog dem så då är man ju inte alltid superinspirerad att sitta inne och gå igenom dem när man kan vara ute i solen. Men nu är det ju riktigt perfekt väder för sådant. Ikväll är det foton på syster yster som gäller, a.k.a den stela. :D Haha, nja hon har blivit lite bättre men hon får något stelt och obekvämt uttryck över sig när hon hamnar framför min kamera. Det är kul att fota riktigt avslappnade modeller men jag tycker det är roligt att få anta utmaningen och fota någon som är stel som en pinne också. Det är nästan roande hur förskräckta miner jag får ibland. XD


       

Av Maria - 21 februari 2010 16:14

Ikväll är Isak på besök och vi tänker mysa inne i värmen tillsammans, snö och kyla lockar inte alls. Just nu ligger han nerkurrad i min filt så den får jag väl inte tillbaka ikväll, haha. Snart ska jag nog svepa ihop en kycklingsallad med matvete och fetaost, mums, då lär jag väl få en liten vit följeslagare som tigger gurkbitar av mig. :D


Jag och Isak njuter av en fläktande vind på stranden. Jag brukar kalla bilden fångad av en stormvind. :D

Av Maria - 21 februari 2010 13:09

Hur härligt glad blir man inte av dem här!! :D Jag vet jag har fastnat bland mina gamla vårfotografier men jag längtar så innerligt nu. Kände bara att jag var tvungen att dela med mig av dessa kanske inte allt för seriösa bilder. Men jag tycker dem är hur sköna som helst ändå! Dem speglar verkligen vilken underbar vårdag det var och hur kul vi hade! :D Kanske tar och lägga upp våra mer seriösa foton från denna dag någon annan gång också. Josefine hade faktiskt inte en galen hårdag på alla bilderna! XD


                

Ovido - Quiz & Flashcards