♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Maria - 26 februari 2010 20:50

Nu vill jag inte resa mig på hela helgen! Man är rätt trött i fötterna och vristerna efter att ha stått upp största delen av två dagar. Men oj vad snön smälte idag, yes till att våren är på intåg! Lite knepigt att ta sig till och från jobbet bara, det blev att gå slalom mellan slaskhögar och samtidigt akta sig för att hamna under hustak så att man inte får en enorm istapp i huvudet! Här kommer en lite vårinspirerad bild från självporträtten jag tog i veckan.


 

Av Maria - 26 februari 2010 10:02

Det gick bra på jobbet igår, var lite mycket på en gång ibland men inte så att jag inte klarade av det. :) Försökte få i mig lite fil och flingor och självklart precis lagom tills att man har börjat äta så kommer det in ett helt gäng med folk. Mina flingor hann bli rätt mjuka innan jag fick äta upp dem om man säger så.


Jag var zombie trött när jag kom hem igår så jag orkade inte blogga då, så därför får det bli ett litet snabbt inlägg nu. Hinner inte med så mycket mer för jag ska snart iväg till jobbet igen. Men för att göra mitt inlägg lite roligare så visar jag mina tre fem minuters skisser jag knåpade ihop på jobbet under de få gångerna jag fick sitta ner. Inte så jättevackra men jag ägnade ju bara ca fem minuter vardera åt dem också. Sen är det kul att skissa med bläck, men det går ju inte sudda! XD


 

Ovido - Quiz & Flashcards