♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Maria - 19 februari 2010 21:32

Hade tänkt att rita men jag fastande med gamla vårfotografier igen, älskar de fina blomstret på träden. Det är en fin inramning när man fotar porträtt. :)


   

Av Maria - 19 februari 2010 19:42


Haha, jag tycker den här videon är rolig! Rachel ser smått psycho ut medan mr. Schuester ser livrädd ut. XD Han ångrar sig nog rätt rejält att han sjöng låten med henne.

Av Maria - 19 februari 2010 19:17

Nu har jag inte haft dagens teckning på länge så här kommer en från 2008, gjord med copic markers. ^_^


Av Maria - 19 februari 2010 17:41

Sitter och varvar ner efter jobbet, var rätt roligt idag tycker jag. Eller ja det har varit roligt hela veckan tycker jag. Men idag fick jag mycket positiv respons, sådant gör ju en glad. :) Har precis börjat vänja mig vid alla kaffesorterna och idag fick jag en beställning av en kvinna som ville ha cappucino men som samtidigt ville ha en dubbelespresso som grund till den. Det ska väl gå bra tänkte jag, så jag gjorde ett försök och innan hon gick så sa hon att hon tyckte den smakat jättebra! Vad glad jag blev, jag är ju helt borta vad det gäller kaffe egentligen.  


Efter jobbet gick jag och pratade med min chef inför nästa vecka. Hon verkade mycket nöjd med mig, hon hade bara hört positivt om mig från min arbetskamrat. Så det kändes jättebra, man vill ju att dem ska vara nöjd med en. Det kommer in cirka fem personer i veckan och lämnar CV på caféet så man vill ju verkligen hålla sig kvar när man väl har kommit in. Nu känner jag mig faktiskt rätt förvånad att just jag blev uppringd om det är så många som söker. På torsdag är första dagen jag ska jobba helt själv, då ska jag jobba från lunch till stängning, men chefen skulle komma förbi framåt kvällen och hjälpa till. Hon var nog rädd att jag skulle vara oroligare över att vara själv än vad jag faktiskt är. Jag har varit frågvis hela veckan så jag känner att jag kan det mesta faktiskt. ^_^

Ovido - Quiz & Flashcards