♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Maria - 25 mars 2010 19:11

Så var våffeldagen över på jobbet, inte särskilt händelserik måste jag säga. Jag som hade rullat upp ärmarna och tänkt att här ska det gräddas våfflor minsann! Jag gjorde tre stycken, varav en av dem var till mig själv... Jag antar att ingen var så sugen på våfflor, för jag hade ju trots allt rätt bra med folk. Vi får se om folk nappar mer på det imorgon, för ska vi bli av med smeten så lär vi nog få sälja våfflor då med. Nu ska jag bara njuta av att sitta ner, har varit på fötterna i ett antal timmar nu.


Av Maria - 25 mars 2010 09:38

Josefine tipsade på sin blogg om det här roliga verktyget, shapecollage. Så nu gör jag det med för dem som tycket det är kul att skapa collage. Det är ett lättarbetat program och gratis, så det är ju perfekt! :D Finns att ladda ner på shapecollage.com. Jag valde att testa det genom att slänga ihop ett collage med några av förra årets höstfotografier.



Ovido - Quiz & Flashcards