♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Maria - 16 mars 2010 21:15

Ikväll har jag svurit lite på Photoshop när det bestämde sig för att hänga sig mitt uppe i mitt ritande när det var ett tag sedan jag sparade. Så det var bara att göra om det jag hade jobbat med den senaste kvarten ungefär. Mycket irriterande, men klar blev jag tillslut i alla fall. Det här är Orrec och hans iguana Diablo, ännu en gratis skiss, så karaktären är inte min. Det är antagligen första och sista gången jag ritar en iguana, men vem vet. XD


 


Orginalet:


 

Av Maria - 16 mars 2010 20:06

Kändes lite vårigare idag när jag kunde skipa min långa svarta kappa och ta på mig min nya ljusa och lite tunnare kappa, den är alldeles lagom varm för vädret som är just nu. Det är ju inte superkallt längre men det är ju inte särskilt varmt heller, så den blev perfekt idag i blåsten.


Jag ser allt lite sur ut på kortet, men jag var faktiskt på gott humör över det soliga vädret. Passade på att sola ett tag på en bänk där det var lä, jätteskönt!

Av Maria - 16 mars 2010 07:33

Eftersom att jag av någon outgrundlig anledning har envisas med att vakna runt tjugo över sex de senaste morgnarna så tänkte jag att jag får väl göra det bästa av saken och titta in på H&Ms morgonrea för att se om jag hittar något trevligt. Har gått och spanat på den här kjolen ett tag och tänkte att nu var det nog dags att slå till. Den kostar 249:- i vanliga fall men jag fick den för 129,50:-. Men eftersom beställningen måste vara minst på 199 kr så tittade jag in på accessoarer avdelningen och passade på att fynda ett halsband också, stora halsband kan man alltid ha nytta av. ^_^ Nu kanske man skulle passa på och ta sig en morgonpromenad också när man ändå är uppe!


Ovido - Quiz & Flashcards