♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Maria - 18 mars 2010 21:27

Jag får väl ta och orka ett inlägg idag också, jobb och sjukdom i kombination har tagit lite på krafterna. Men jag är nog på bättringsväg nu tror jag. Katta var en räddande ängel och tog de par sista timmarna på mitt pass i alla fall, för jag hade nog inte orkat så mycket mer. Var mycket att göra idag, men jag tog mig i alla fall en kort paus med treo och banan och pratade med Marlene och Hampus som kom förbi och åt lunch och fika. Men sen var det tillbaks till en växande disk som gällde! Hoppas en god natts sömn ska få mig att må bättre för imorgon är det jobb igen och efter det tänkte Maria och jag äta middag ihop hemma hos mig. Så nu får jag allt ta och krya på mig!

Ovido - Quiz & Flashcards