♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Maria - 14 mars 2010 21:55

Ikväll leker jag jultomte och ritar gratis skisser till okända människor. I ett av mina gallerier där folk alltid är trevliga så har jag erbjudit mig att rita originella karaktärer som intresserar mig tillräckligt, det är bra övning och skoj på samma gång! Känner mig lite lat just nu så det är rätt praktiskt att inte ens behöva fundera ut vad jag ska skissa på, haha. Först ut är drakpojken Addison som jag tyckte var så himla söt så jag slängde på lite färg också.


Min version:

 


Det söta orginalet:

Av Maria - 14 mars 2010 18:14

Usch, visst är det jobbigt när en riktigt bra bok har ett sådant där bitterljuvt slut. Visst det kunde ha slutat värre men riktigt lyckligt är det inte heller. Jag läste ut boken jag har läst på de senaste tre dagarna och jag tror jag var lite för inne i den för jag blev så himla deprimerad över slutet som var fint på sätt och vis men inte tillräckligt lyckligt för mig. Jag gillar riktigt lycklig slut helt enkelt! :D Jag är nog nästan mer ledsen över hur det slutade än själva karaktärerna, men dem förtjänade ju så mycket bättre! Okej nu ska jag ta mig samman och inte vara deppig över påhittade karaktärer. Rita och lysssna på bra musik funkar alltid för att höja humöret så det är vad jag ska göra nu. :)

Ovido - Quiz & Flashcards