♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Maria - 1 mars 2010 19:36

Ikväll bjuder jag på ett par härliga sommarbilder som jag tog på norra Öland förra året, nu börjar man längta lite va? :)


 

I Trollskogen


Havet är så underbart blått på östra sidan. :)

Av Maria - 1 mars 2010 19:30

Idag kom Rob Thurmans femte bok i Cal Leandros-serien ut, så den tog jag och beställde över nätet idag. Ska bli kul att läsa fortsättningen, jag har väntat troget i ett år nu. ^_^ Kan meddela att jag smakade de jag hade tänkt bjuda Josefine på imorgon, smakade lite sådär tycker jag. Men jag har några back-up på gång så något gott blir det i alla fall.


Av Maria - 1 mars 2010 18:50

Josefine satte ihop outfits på JCs hemsida, så jag blev inspirerad att göra samma sak. De här två knåpade jag ihop på H&M.com. En vardags- och en feststil som jag gärna skulle vilja äga. :) Nu måste jag gå och provsmaka något jag knåpade ihop idag som jag tänkte bjuda Josefine på imorgon. Tänker inte säga vad det är för något för då lär hon tjuvläsa det här. ;) Jag hoppas bara att det inte blev helt misslyckat, jag är lite orolig för det.


Ovido - Quiz & Flashcards