♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Maria - 9 mars 2010 20:56

Vad glad jag blev att det kändes rätt vårigt idag, solen lös, det var någorlunda varmt och jag hörde fåglar kvittra. Nu vill jag bara se lite blomster också. Jag har hopp om våren! :)


 

Josefine som en liten skogsnymf, foto taget förra våren.

Av Maria - 9 mars 2010 20:03

Isak har faktiskt två alldeles egna sidor på nätet hos sin uppfödare. :)


Isak och hans vardag: http://www.bolognese.se/isak.htm Bildtexten om Isak på rauken stämmer däremot inte, vi var faktiskt på Öland och inte på Gotland, det finns raukar där med!


Isak tränar agility med mig: http://www.bolognese.se/isak2.htm  Det roligaste man kan göra med sin hund! :D

Av Maria - 9 mars 2010 08:57

Ibland längtar man allt lite tillbaka till ens rödhåriga dagar, fast det är rätt trevligt med att vara naturlig brunett också. Och sen är det ju hopplöst att hålla mitt hår färgat eftersom det inte växer som normala människors hår, utan istället som galet ogräs. Jättebra när man snabbt vill få långt hår men mindre bra om man vill hålla håret i en färg, utan att ha en decimeters utväxt. Så det lär nog fotsätta bli brunt hår för mig i framtiden. Sen vet jag inte när man börjar bli för gammal för att ha illrött hår, den gränsen kanske börjar närma sig snart, haha. XD


   

Ovido - Quiz & Flashcards