♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Maria - 3 mars 2010 20:28

Galet mycket att göra på jobbet idag, vilket var lite jobbigt då jag är en aning krasslig men jag käkade Treo så det gick väl någorlunda bra ändå. Men jag hade en trevlig överraskning som väntade på mig när jag kom hem i alla fall, som jag hade hoppats så låg häftet och väntade på mig i min postbox. Blev jättefint tycker jag, jättekul att äntligen få se resultatet av ens illustrerande! Ska ta några bilder av den, men jag är alldeles för trött för det ikväll.


Mitt häfte är det längst till vänster, men jag ska som sagt ta några vettiga foton av det. ^_^

Av Maria - 3 mars 2010 09:36

Idag fick jag min provision för illustrationsjobbet jag gjorde förra året, kul! Jag känner mig nästan lite rik, haha. :D Men suck vad välbetalt det är gentemot ett vanligt jobb, jag har ungefär dubbelt så hög timlön för det än för mitt vanliga jobb. Och då är det ändå bra mycket roligare, så jag hoppas på lite fler uppdrag i framtiden! Nu väntar jag med stor förväntan på att resultatet ska skickas hem till mig också, vem vet det kanske dimper ner i brevlådan idag om jag har tur. :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards