♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Maria - 17 mars 2010 18:42

Om det ska vara lika härligt vårigt i år som det var förra året så ska man om tre veckor kunna gå ut i en snöfri skog i bara ett tunt nattlinne och fota. Inte så stor chans att det händer va? Det här fotot togs i alla fall 7 april förra året och det var barmark och varmt så Josefine kunde gå omkring i sin tunna klänning riktigt länge utan att frysa.


Av Maria - 17 mars 2010 11:25

Man ser så många bra och fyndiga ikoner/avatarer överallt men jag glömmer oftast att spara dem, men här några av dem i alla fall.


 

Stämmer perfekt för vad jag känner för Words lilla hjälpreda. Är det någon som någonsin har haft nytta av det där förbaskade gemet?!


 

Om jag måste höra go team Edward eller team Jacob igen så skriker jag. Böckerna handlar inte om fotboll, det finns inga jäkla lag!


 

Så sant, så sant. :D


 

Kan man se för många söta bilder av uttrar, jag tror inte det. :)

Av Maria - 17 mars 2010 10:53

Jag är som effektivast på morgonen så nu har jag slagit till med att göra en tacopaj innan frukosten, det gick rätt fort och bra, degen gjorde jag igår kväll så den var bara att trycka ut i formen. Vi får väl se hur den smakar ikväll när det är dags för middag. Tråkigt väder idag förresten, låg till och med lite nyfallen snö på marken när jag gick upp. Känner mig lite småkrasslig också, så idag håller jag mig nog inne, burr, det räcker med att jobbet tvingar ut en imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards