♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Maria - 21 mars 2010 19:53

Nu är jag trött på att låta sjukdom hålla mig ifrån mina ritstunder så ikväll har jag tagit tag i att fortsätta rita gratis skisser av folks karaktärer. Det här är Ghost, han ska få lite färg också hade jag tänkt mig, men här är skissen i alla fall.


Av Maria - 21 mars 2010 08:11

Okej en bild till från den här fotograferingen blir det, men den här var ju så härligt höstig! :D Skulle ha tagit ännu fler kort med mycket höstlöv i bakgrunden, men det var som sagt en snabbis fotografering. Var ju rätt kallt och regningt den dagen också, fast det syns inte på korten. ;)


Av Maria - 21 mars 2010 07:17

Naww, draken är så sjukt söt! ♥ Skulle nog vara rätt kul att se på engelska, men den kommer väl bara gå på svenska på bio.


Ovido - Quiz & Flashcards