♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Maria - 23 mars 2010 23:18

Nu säger Isak och jag god natt, vi får väl se hur mycket av sängen man få ha i fred i natt!


Av Maria - 23 mars 2010 17:57

Nu är jag någorlunda frisk och idag har jag även haft en ledig dag, en riktigt härlig kombination måste jag säga. Så jag har passat på att ha en slappdag utan måsten. Runt åtta gick jag ut på morgonpromenad med pappa och Isak. Vi köpte goda källarfranska på vägen hem till frukost, måste ta och baka det snart för det är himla gott men det är inte så många konditori som bakar dem. Efter frukosten tittade vi på Upp, den var söt, jag diggade den talande hunden! :D Pappa har precis köpt en ny kamera också som jag passade på att kolla in, en Nikon coolpix s8000. Inte dum alls, jag passade på att leka med den och ta några löjliga kort, bland annat med Isak, jag tror inte han var helt road. XD


 

Ojoj vilken surgubbe han ser ut att vara här, haha!


 


 

Tillsist fick Isak det han ville ha, mys i soffan! Pappa smög fram med kameran och fotade.

Ovido - Quiz & Flashcards