♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg under september 2009

Av Maria - 5 september 2009 20:35

Tog äntligen tag i uppgiften att få upp mina tavlor på väggen, så nu har jag en blomvägg över sängen. :) 

Av Maria - 5 september 2009 18:44

Var på personalfest igår kväll i Hannahs nya lägenhet. Vi lagade tacos och till efterrätt hade Therese bakat två kiwi och daimpajer. Skum blandning kan man tycka men dem var jättegoda! Det var i vilket fall som helst en mycket trevlig kväll!

Av Maria - 3 september 2009 16:16

Jag har varit dålig med att vara aktiv här på senaste men jag ska i alla fall dela ut ett litet tips för sega dagar. Detta är ett roligt tidsfördriv om man är i stan och är trött på att inte hitta något snyggt att prova i klädbutikerna eller bara är allmänt uttråkad.  


Maria och jag gjorde helt enkelt så att vi besökte ett par klädbutiker och plockade på oss de fulaste/knasigaste kläderna vi kunde hitta (det finns mycket att välja på!) och gick sedan och provade dessa. Grymt roligt! Jag provade bland annat ett par guldtights, en tunn tajt polotröja i senapsgul färg á la 70-tal och över det en svart glittrig paljett väst. Jag har aldrig känt mig snyggare. XD


Mia testade bland annat en skum klänning i dassigt tyg med bar rygg och luva (?!), till det hade hon en vidrig kappa (eller vad man nu kallar eländet) som hon såg enbart creppy ut i. Vi utnämnde det till en blottar-kappa, och det värsta klädfyndet vi gjorde den dagen!


Nästa gång ska jag inte glömma kamera!

Ovido - Quiz & Flashcards