♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Maria - 18 september 2009 19:44

Har lekt med mitt ritbord på senaste, här är två bilder jag håller på med just nu. Den vänstra skissade jag vid ett dött tillfälle på jobbet med en bläckpenna på något kasst papper men jag scannade in den och fyllde i linjerna. Än så länge är det ganska mycket jobb kvar på båda två, ska bli kul att experimentera vidare. Jag gillar nog mest att jobba med traditionella medium men det är inte så dumt att man lätt kan sudda om man gör fel i Photoshop.


 

Av Maria - 18 september 2009 13:03

Idag fyller min storasyster 25 år så jag ska iväg och fira henne om ett tag. Innan dess ska jag försöka ta tag i den där tråkigt stora diskhögen som står i min diskho. Det är ingen annan som känner sig manad att komma hit och göra det åt mig?


Idag är jag härligt mör i ryggen sedan igår kväll när Mia gav mig en riktigt djupgående massage av mina muskler. Och alla som har gått på en riktig massage vet ju hur ont det kan göra, haha. Man vet inte om hur stel och öm man faktiskt är förrän en som vet vad dem håller på med börja knåda en. Jag fick dock en jättehärlig ansiktsbehandling med ansikts- och huvudmassage att avsluta med så det hela slutade skönt i alla fall.


Imorgon är det dags för jobb igen, jag har lovat att hämta upp en leverans på morgonen från ett ställe jag aldrig varit på så vi får väl hoppas jag hittar men om ni ser en bil som verkar lost på Öland så är det bara jag. :D

Ovido - Quiz & Flashcards