♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Maria - 16 september 2009 20:53

Business Time – Flight of the Conchords


Måste ses, haha! :D


http://www.youtube.com/watch?v=WGOohBytKTU

Av Maria - 16 september 2009 20:41

Vill göra reklam för min vackra modell och musa, Josefine. Det börjar helt klart dra ihop sig för en ny fotografering för vår del. Mitt huvud myllrar av idéer som vill ut! :D Gå och ta en titt på hennes jättefina och söta blogg under tiden: http://valentine.bloggplatsen.se/


Här är ett litet urval av fotografier från i våras, vi var verkligen i farten då!


     

Av Maria - 16 september 2009 16:56

Dagens snygga bild kommer från Jean Tay, hon skapar underbara bilder! Man får en sådan härliga sommarkänsla av den. ^_^ Den här är ett måste som bakgrundsbild!


http://azhrarn.deviantart.com/


 

Av Maria - 16 september 2009 16:48

Så har jag varit på den fruktade arbetsförmedlingen! Men jag känner mig trots allt inte så ångestladdad som man kan tro. Känns faktiskt ganska bra, fick en mycket positiv och trevlig handledare. Och framförallt var hon realistisk, jag stör mig så på handledare som tycker man ska söka helt knäppa jobb man ändå inte ha kvalifikationer till. Vi lade upp en plan som låter riktigt bra. Jag är ung och har redan en akademisk utbildning så åtminstone hon trodde att det såg ljust ut för mig. Vi får väl hoppas att det stämmer. ;) Synd bara att hon såg rätt långt gången ut i sin graviditet så jag vet inte hon länge hon kommer att jobba. Men nu är det jobb som gäller till helgen för mig, känner mig ganska peppad faktiskt!

Ovido - Quiz & Flashcards