♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Maria - 15 september 2009 20:04

Den här får bli dagens foto idag. Får mig att bli sugen på att fota lite mer street tema, det gäller bara hitta coola industriområden man faktiskt får vistas på. ;)


 


http://zemotion.deviantart.com/art/Forgotten-Fairytales-58397032

Av Maria - 15 september 2009 16:44

Jag har varit lite seg som bloggare igen men jag har lagt all min skrivkraft på mitt på mitt kreativa skrivande istället. Ja, jag skriver berättelse, kanske något man borde ha slutat med i tonåren men jag tvingar ingen stackare att läsa det (tur är väl det!). Det är avslappnande och det är något jag tycker om att tag i det då och då. Har varit ganska dött under sommarn så jag tar upp det på nytt nu i höst. :)

Ovido - Quiz & Flashcards