♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Maria - 10 september 2009 16:30

Har gått igenom resultat från gårdagens fotografering lite snabbt och en del bilder ser lovande ut, jag är nog ganska kritisk nu för tiden men man blir väl det med tiden antar jag. Men här är i alla fall ett par helt okej bilder på min syster som togs igår. Hon är ju inte helt lätt att fotografera då hon oftast är stel som en pinne, men det ger ju mig en kul utmaning!


 

Av Maria - 10 september 2009 15:38

Så har man varit iväg och handlat, också ett sådant där nödvändigt ont i livet. Det var mer folk än jag hade hoppats på men det gick ganska snabbt och smidigt trots allt. Det var dock smått kaos borta vid lösgodishyllan, där godiset kostade 30 kr kilot, folk blir som galna! Vi svenskar gillar verkligen vårt lösgodis, och är det också extra billigt, ja då gäller det att inte stå i vägen för den godissugne svensken! Jag flydde kvickt till kassorna! :D

 

Av Maria - 10 september 2009 10:03

Inleder en ganska mullen och grå morgon med tvättning. Verkligen inget vidare kul men jag började känna mig i akut behov av rena kläder.


Kanin i muffins  

Av Maria - 10 september 2009 09:59

Min blogg har blivit väldigt rosa… Jag vet inte riktigt varför, det bara blev så, haha. Men rosa är ju faktiskt en ganska trevlig färg, så länge det inte är laxrosa, usch.

Ovido - Quiz & Flashcards