♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Maria - 9 september 2009 21:13

Är det bara jag som har problemet att skämas åt andra? Eftersom vissa inte verkar har vett nog att skämmas över sig själva så känner jag att jag måste göra det åt dem. Så det är med viss lidande jag följer Idol, det är så att man nästan vill byta kanal när det blir för illa.

Av Maria - 9 september 2009 20:21

I Don’t Love You - My Chemical Romance



Jag var inte direkt såld första gången jag hörde den, men jag ändrade åsikt och det här är en av MCR:s låtar som verkligen håller i längden! Helt klart min favorit ifrån dem, kul med en annorlunda video också.


http://www.youtube.com/watch?v=ghOqudYGhnk

Av Maria - 9 september 2009 18:21

Hemkommen från en liten roadtrip på Öland med systern min och Sanna. Det blev förhoppningsvis en del bra kort tagna, vi får väl se när jag går igenom dem i datorn. Som vanligt stirrade folk så där otroligt diskret, det är lika roligt varje gång, haha!


Nu behöver jag ha mat i magen!


vinkande katt  

Ovido - Quiz & Flashcards