♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 27 september 2009

Av Maria - 27 september 2009 20:14

Bubbles är nog världens sötaste kanin. ♥ Vill ha!


 


http://trishvandenberg.deviantart.com/art/Garde-a-vous-115727279

Av Maria - 27 september 2009 17:47

Sådär så var den jobbdagen avklarad, kändes riktigt lyxigt att sluta redan vid fyra! :D Det gick också ganska snabbt idag tycker jag, hann aldrig blir särskilt uttråkad.


Det hade flyttat in en inte så trevlig gäst i köket sedan förra veckan. Jag och min arbetskamrat fick en smärre hjärtattack när vi fick se en riktigt stor och fet spindel sitta på väggen och gotta sig. Inte så kul, jag som ynklig svensk känner mig inte så härdad mot jättespindlar, man springer ju inte på dem så ofta. Usch, jag ryser bara jag tänker på den, den var riktigt äcklig.

Ovido - Quiz & Flashcards