♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg under september 2009

Av Maria - 11 september 2009 22:54

Jaha så har man en header också, efter lite knep och knåp från min sida. Jag testade en först som jag tyckte om men den blev en aning för hög så ni får den reducerade versionen, men den är väl inte så dum den heller. Inget särskilt avancerat, bara några fotografier av mig och så lite blommönster, rätt simpelt helt enkelt. :)

Av Maria - 11 september 2009 20:59

Jag diggar tjejen på Idol idag som de första hon gör när hon kommer in till juryn utbrister till Anders Bagge ”Ditt skägg är annorlunda!” Haha! :D

Av Maria - 11 september 2009 20:44

Dance, Dance – Fall Out Boy


Man kan ju inte bli på annat än glad när man hör den här låten! Och man känner faktiskt för att dansa! :D



http://www.youtube.com/watch?v=uREsEjJItqw

Av Maria - 11 september 2009 18:41

Dagens middag blev kycklingsallad och matvete, mums!



Av Maria - 11 september 2009 15:46

Har varit sådär härligt höst väder som det faktiskt kan vara ibland. Jag är inget fan av hösten direkt men tidig höst är faktiskt ganska mysigt. Har varit ute och njutit av dagen riktigt rejält! Det lär nog bli en favorit i repris från igår ikväll, med allmän slapphet i soffan med Maria så man får ju passa på att komma ut och röra sig innan dess. Nu ska jag börja fundera på vad det blir till middag.

Av Maria - 10 september 2009 16:30

Har gått igenom resultat från gårdagens fotografering lite snabbt och en del bilder ser lovande ut, jag är nog ganska kritisk nu för tiden men man blir väl det med tiden antar jag. Men här är i alla fall ett par helt okej bilder på min syster som togs igår. Hon är ju inte helt lätt att fotografera då hon oftast är stel som en pinne, men det ger ju mig en kul utmaning!


 

Av Maria - 10 september 2009 15:38

Så har man varit iväg och handlat, också ett sådant där nödvändigt ont i livet. Det var mer folk än jag hade hoppats på men det gick ganska snabbt och smidigt trots allt. Det var dock smått kaos borta vid lösgodishyllan, där godiset kostade 30 kr kilot, folk blir som galna! Vi svenskar gillar verkligen vårt lösgodis, och är det också extra billigt, ja då gäller det att inte stå i vägen för den godissugne svensken! Jag flydde kvickt till kassorna! :D

 

Ovido - Quiz & Flashcards