♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Maria - 29 augusti 2010 19:00

Idag började Isak kliva runt på mig runt halvåtta på morgonen så då blev det lite obligatoriskt mys i sängen, vilket inte var helt fel, men det blev ju ingen härligt lång sovmorgon innan morgonpromenaden direkt.


I eftermiddag blev det lite ärende gjorda på Ikea, vilket var bra för jag behövde både nya glödlampor och en ny potatisskalare. Mitt blad lossnar hela tiden så det har varit rätt hopplöst att skala potatis på senaste. Sen blev det några nya galgar för dem går alltid åt hemma hos mig!


Det är väl tur att Isak inte är jämt hos mig för hur skulle jag kunna få något gjort när han bara envisas med att vara söt hela tiden! :D


  Klapp på magen ♥


 

Ovido - Quiz & Flashcards