♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Maria - 23 augusti 2010 16:06

Vad sägs om lite fler bröllopsbilder? :)


                    

Av Maria - 23 augusti 2010 14:12

Nu är första dagen på jobbet avklarad. Och ja jag fick faktiskt jobbet, men jag har glömt att skriva det för de har ju varit bröllopsyra hela helgen! :D Jag tycker det känns mycket bra hittills, alla är trevliga och chefen var nöjd med min insats. Tur det, för själv kände jag att den lilla ringklockan blev lite övermissbrukad ibland när jag fick ringa efter hjälp. XD Men så är det ju min första dag också! Känns bra att ha kassavana sen innan i alla fall annars hade jag nog varit helt borta! I natt lär jag drömma om frukt och grönsaks koder, banan är 128, tomat 122, potatis 128….zzzz. En arbetsskada man får räkna med antar jag. :D

Ovido - Quiz & Flashcards