♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Maria - 7 augusti 2010 20:35

Skönt nog verkar jag ha besegrat den lilla förkylningen jag hade i kroppen. Härligt, jag hade verkligen inte lust att bli sjuk! Ikvälll plockade jag ut några av de "bakom kulisserna" bilder jag tog för skojs skull vid den senaste fotograferingen. Jag kom ett par minuter innan Josefine så medan jag väntade på henne passade jag även på att ta några kort av den snygga omgivningen.


    Om man tittar noga så kan man se Josefine komma runt hörnet precis när jag tog det här kortet. :)


 

Josefine fick hjälpa till att hålla reflexskärmen ibland, hon verkar rätt nöjd med uppgiften! :D


 

Bytte av skor när det var dags för att gå lite längre, dem där klackarna var verkligen galet höga och vingliga!


 

Dags för porträtt, modellen får jobba som hållare igen!


 

Vem tror ni fixade de snygga bakgrunderna om inte Josefine! ;D

Ovido - Quiz & Flashcards